رد کردن

سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

66977363– 021

بازگرداندن کالا

رویه ۷ روز بازگرداندن کالا چگونه است؟

پالس مدیکال همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پالس مدیکال تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش پالس مدیکال اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش پالس مدیکال ارسال شود .

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه مدکده، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

لازم بذکر است در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط پالس مدیکال دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در پالس مدیکال به اتمام برسد، و پالس مدیکال امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود .

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X